Job 14 van 115


Report this listing

Solliciteren



Inside Business Development Specialist - Voltijds - Sint-Martens-Latem


Functie

Wil jij graag jouw commerciële skills op dagelijkse basis hard inzetten? Hou je van pit in jouw job? Ben jij op zoek naar vrijheid om een eigen klantenportefeuille groot te maken? Wil jij in een technische omgeving terechtkomen? Super! Lees dan zeker verder.

Het bedrijf is wereldwijd gespecialiseerd in beregeningsapparatuur voor de beregening van boomkwekerijgewassen. Maar dit is niet alles, ook pompen voor zwembaden en installaties voor waterzuiveringssystemen behoren tot hun gamma. Zij staan er om gekend om op slimme, eenvoudige en efficiënte manieren wateroplossingen aan te leveren. Stilstaan staat niet in hun woordenboek, ze gaan dagdagelijks voor innoveren en beter. Wil jij hier graag deel van uitmaken? Graag verwelkomen zij jou binnenkort in hun team.

Jouw dag zal er als volgt uit zien:

  • Actief prospecteren door middel van koude prospectie
  • Een volledig eigen klantenportefeuille uitbouwen
  • Markt onderzoek voeren voor nieuwe business partners
  • Onboarding van eigen prospecten
  • Opbouwen en behouden van sterke klantrelaties
  • Ontwikkelen en implementeren van effectieve verkoop strategieën
  • Doelstellingen behalen en verwezenlijken
  • Samenwerken met het sales team, om na 15 maanden de klanten over te dragen
  • Klantenservice
  • Vragen van klanten identificeren en samen naar efficiënte oplossingen zoeken
  • Administratie

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma in de richting bedrijfsmanagement of marketing, of je bent gelijkwaardig door ervaring in een gelijke functie
  • Je bent zeer goed in het Nederlands, Frans en Engels, dit zowel mondeling als schriftelijk voor een optimale communicatie met jouw klanten
  • Je bent gemotiveerd en werkt graag met winstdoelstellingen en deadlines
  • Je bent commercieel ingesteld, dit om een volledige klantenportefeuille zelf op te bouwen en te doen groeien
  • Je kan vlot overweg met het MS Office pakket en hebt goede kennis van CRM systemen
  • Klanten: Key accounts
  • Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming
  • Klanten: Bedrijven
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Het commerciële voorstel uitwerken
    Samen met de klant de voorwaarden van de verkoopovereenkomst of de prijsraming overeenkomen
  • Het plan voor klantenwerving ontwerpen en de klantbezoeken plannen
  • Merchandisingacties op poten zetten bij een klant tijdens promotionele acties (producten benadrukken, afficheren, ...)
  • Producten presenteren of demonstreren bij de klant en advies geven
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen

Aanbod

  • Onmiddellijk vast contract
  • Fulltime job
  • Werken van maandag - vrijdag
  • Opstarturen zijn flexibel, te bespreken
  • Loon is bespreekbaar, afhankelijk van jouw ervaring
  • Maaltijdcheques van €8/gewerkte dag
  • Ecocheques van €250/jaar
  • Woon-werkvergoeding
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Bonussysteem, afhankelijk van behaalde doelstellingen
  • 20 verlofdagen
  • 12 betaalde ADV dagen
  • 13e maand
  • Interne opleidingen, persoonlijk op jouw maat
  • Open sfeer
  • Sollicitatie procedure: 1ste gesprek met HR, 2de gesprek + testen en in het 3de gesprek loonvoorstel
  • Stabiele onderneming

Solliciteren doe je zo:

  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
  • Stuur je cv door naar actief.deinze@actief.be
  • Stuur je cv door via WhatsApp 0474690170

Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 093810630

Na je sollicitatie, zal  Anissa, Sarah of Saïd je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht